اپل واچ نیمی از فروش ساعت های هوشمند را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد

اوایل ماه گذشته ی میلادی بود که مؤسسه ی NPD با اتکا به داده هایی دقیق، اعلام کرد اپل سردمدار صنعت روزگار های هوشمند است و محصولات پوشیدنی این شرکت، بیش از هر پوشیدنی دیگری طرفدار دارد. اخیرا مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس همچنین گزارش جدیدی را منتشر کرده و طی آن به ارائه ی جزئيات بیشتری در مورد مقیاس فروش اپل واچ(Apple Watch) پرداخته است. 

براساس این داده های جدید، اپل توانسته در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی، ۹.۲ میلیون واحد از روزگار هوشمند خود را به معامله برساند؛ گفتنی است که این نما در بازه ی مشابه سال ۲۰۱۷، معادل ۷.۸ میلیون واحد بود. استراتژی آنالیتیکس ارزیابی می زند که اپل بوسیله طور کلی در سال ۲۰۱۸، موفق بوسیله فروش ۲۲.۵ میلیون واحد اپل واچ شده است که نما درخورتوجهی به احصائیه می آید.

مقاله های مرتبط:بررسی اپل واچ سری ۴راهنمای خرید ساعت هوشمند

در مقایسه باید بگوییم که تعداد ساعت های فروخته شده توسط اپل داخل سال ۲۰۱۷، ۱۷.۷ میلیون واحد حیات و این موضوع پیشرفت یک ساله ی اپل واچ و افزایش طرفداران آن را بوسیله خوبی مدال می دهد. ظاهرا تعداد کل ساعت های هوشمند فروخته شده در سال ۲۰۱۸ پیمانه ۴۵ میلیون واحد بوده که اپل نیمی از این بها را به خود اختصاص داده است.

این آمار و ارقام، اپل را تو صدر جو برترین همدستی های مرزوبوم ی شایسته کردن های هوشمند جای می دهد. فیت بیت قطعی ترین تعقیب کننده ی اپل است که البته فاصله ی بیش زیادی با این شرکت دارد. براساس آمار، فیت بیت داخل سال ۲۰۱۸ مظفر بوسیله ابتیاع ۵.۵ میلیون ساعت هوشمند شده است. سامسونگ و گارمین با ۵.۳ و ۳.۲ میلیون، به نظم در رده های سوم و چهارم جای محزون اند.تسهیم اپل واچ تو بازار با سقوط روبه رو شده است

از حیث تسهیم هر کدام از شریک شدن ها در بازار، اپل با تو مشت قبض ۵۰ درصد، در صدر جای دارد و احتمالا این ایستگاه به این زودی ها به سربزرگی نخواهد افتاد. البته گرچه این رقم، رقم شکوه بوسیله حساب می آید، اما نسبت به سال گذشته ی میلادی با کمبود روبه رو شده است. اپل درون سال ۲۰۱۷، ۶۰.۴ درصد از سهم میدان را داخل جوانمردی داشت. سامسونگ و فیت بیت بسیار از هر شرکت دیگری، باعث و بانی کاهش سهم اپل بوده اند.

نیل ماستون، مدیر اجرایی مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس، می گوید که دو شریک سامسونگ و فیت بیت طی یک سال اخیر میلادی، توانسته اند بهبودهای درخورتوجهی در ساعت های هوشمند خود خلق می کنند.

او می گوید: «تعداد روزگار های فروخته شده توسط اپل داخل سه گانه ماهه ی چهارم ۲۰۱۸ با پیشرفتی ۱۸ درصدی نسبت به همین بازه ی زمانی در سال قبل، به ۹.۲ میلیون واحد رسید. این درحالی است که سهم اپل از راسته درون سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۸ در مقایسه با همین بازه در سال ۲۰۱۷، از ۶۷ درصد به ۵۱ درصد رسا است. اپل واچ دارد سهم راسته را به سامسونگ و فیت بیت می بازد؛ دو شرکتی که ترفیع زیادی بوسیله خویشتن دیده اند و حضور محصولات آن ها در خرده فروشی ها طی یک سال اخیر، گشایش درخورتوجهی داشته است.»

استراتژی آنالیتیکس می گوید که ۸ ساعت از هر ۱۰ ساعت هوشمندی که امروزه فروخته می شود، متعلق بوسیله یکی از شریک های اپل، سامسونگ، فیت بیت و گارمین است. 

گزارش کامل مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس، ازطریق این لینک در دسترس است.ارج روز شایسته کردن هوشمندبیشتر بخوانید:نیمی از انسان آمریکا میزان گوشی خود را نمی داننداسنپ تصمیم اپل به حذف اپ های ایرانی را بدون کره عرفی می داندسونی ایرباد بی سیم WF-1000XM3 را با قابلیت حذف نویز معرفی کرداپل مشغول تولید آیپد تاشدنی با توان اتصال به شبکه 5G استمایکروسافت ایموجی های واقعیت افزوده را به SwiftKey می آورد